Wednesday, October 5, 2016

Resensies Ig Markte

2013/14 IG Markte Resensies Ek verloor $ 800,000 handel met hierdie ouens. Diewe moet gehang word. Bly weg. - Nagegaan deur Andy, 17 Januarie, 2014 Waardering = 1/10 Danksy hierdie forum en mede-beoordelaars. Ek het deceided om handel te stop en kry al my geld uit my IG Markte rekening (Nou IG dot com dot AU). Hulle sal jou laat dink dat jou sukses om jou vertroue te kry. Toe nadat jy groter en meer riskante bedrywe geneem. Hulle begin daar bedrog, en gebruik baie kriminele truuks. Danksy hierdie forum. I ken het besef dat Ig Markte daar PDS verander vir die vierde keer vanjaar. IG. au huidige Australiese PDS "produk bekendmaking dokument" is soos volg. Elektroniese transaksies: Page 20 Paragraaf 2 "Ons het geen verpligting om te aanvaar of om uit te voer of Kanselleer".Also (Point (4) Jy erken ons die reg eensydig en met onmiddellike effek, op te skort of te beëindig op enige tyd, met of sonder oorsaak of vooraf kennisgewing "ook 10. Kenne Fout:. Page 21 P1 Ons behou die reg om, sonder jou toestemming, hetsy leemte uit die staanspoor of wysiging van die bepalings van enige transaksie ook dit is versteek in die ALLERLEI:. bladsy 28, P1 ons behou die reg om jou rekening skort te eniger tyd As ons jou rekening op te skort, beteken dit dat:. jy sal oor die algemeen nie toegelaat word om enige nuwe transaksies oopmaak of verhoog jou blootstelling onder jou bestaande transaksies, maar jy sal toegelaat word om te sluit , deel naby of te verminder jou blootstelling aan ons onder jou bestaande transaksies; jy sal nie meer toegelaat word om handel te dryf met ons deur middel van ons elektroniese handel diens, eerder jy sal verwag word om handel te dryf met ons via die telefoon: ook (NOTA selfoon!). lees paragraaf 7,8 verskaffing van 'n aanhaling:. Page 18 P4, 2, p2-5, p3, P7. Kantlyn en MARGIN CALL PRAKTYKE: bladsy 24, p6. Die dienste wat ons sal voorsien: bladsy 17, p3, P4, P4-b, P4-c, P5, P5-b, P8, moet lees (P10). BOTSING VAN BELANGE: Page18, 2-b, 2-d, 2-e, 2-F, P4. AGENTE is nou geleë in transaksies prosedures: Page 21 1. COMMUINCATIONS: Page 23 P1, P3, P4, P9, P12, P13, P14. OORMAG GEBEURE: Page26, P1, P2, 2-b, p2c. Hierdie Britse maatskappye is teen spambotte beskerm in Australi 'n, want ons het 'n Engelse / Walliese gebaseer regstelsel, hulle weet die regstaal skuiwergate. Bucketshop, professionele misdadigers en al is waar wat sommige van die vorige resensente geskryf. Daar werknemers moet die betrokke owerhede in kennis te stel om op te tree. 'N fluitjieblaser is 'n held in my boeke. Ook om jou rekening te sluit moet jy die handelaar bel en dwing hulle om al jou bestellings te sluit. Jy kan glo my, want ek het al klaar gedoen het. Dankie vir my en my spaargeld spaar. 2009/10 IG Markte Resensies Ek is aktief handel met beide IG Markte en IBFX. Tot op datum, het ek meer as 2500 ambagte gemaak oor die afgelope 10 maande, so ek 'n paar van my ervaring kan deel. Moenie bekommerd wees nie, ek weet ek was oor-handel, het ek sedert 'n meer & quot geword; normale & quot; dag handelaar. IG Markte: hulle sê baie dinge, maar dit is net nog een van my onlangse ervaring: EurJpy Smeer 3pips Stop Loss: 124,08 Bid Max: 124,04 Gestop uit by 124,11 Ek het IG Markte en na ondersoek, het hulle ooreengekom dat dit & quot; onregverdige & quot; van hul hantering lessenaar. Hulle terugbetaal my 3pips. Die feit is dat my handel dan draai winsgewende kort daarna, het hulle nie die handel te herstel. (Ek is nie eens te vra vir wins) Dit is nie die enigste voorval. Ek het probeer om Neem Wins Eendag as ek kon nie. NA WAT IG AAN Neem Wins HAND per telefoon, hulle het gesê dat MY HANDEL gebring wat uit om gereed te wees gesluit deur die handelaar soos dit was nader aan die stop verlies, dit was nie weer in die stelsel geplaas hoekom ek nie in staat om BESLOTE op die skerm. Hierdie koste ME heelwat VIPS soos dit gebeur het 'n goeie 3 MINUTE om uiteindelik deurkom na IG op daardie dag. Ek het ook vergelyk verskillende prys feeds van ander makelaars om IG markte. IG markte se prys voer word gewoonlik vertraagde, byna altyd gewoonlik onder die stadigste te verander en een van die mees nadelig. Uit my ervaring, die ander makelaar wat stadiger is CMC. Alle makelaars bestaan ​​om wins te maak, dit is net dat daar sommige mense is wat dit doen baie oneties omdat hulle hulpbronne wat ons nie doen deur die beoefening van Stop Loss jag, ens Selfs baie MT4 makelaars dit te doen. Ek het gelees dat sommige ex-makelaar werknemers selfs erken dat pryse wat puntig Tot 15pips om uit te neem SL posisies. Soos kleinhandel handelaars, kan ons net die speelveld gelyk deur om ander makelaars met 'n beter versprei, of geen handel lessenaars. Raak nie dié rower VIR FX.


No comments:

Post a Comment