Tuesday, September 27, 2016

Lae 15 % Fooi Bestuur Forex Rekening

Bestuur forex rekeninge in Australië Beide Blackwave Stille Blackwave Kalifornië kan beide bestuur forex rekeninge waar die maandelikse fooi word vervang deur 'n winsdeling ooreenkoms. Ten einde vir my om geld te maak moet ek jou geld en selfs dan maak hou jou 85% van die winste en ek hou 15% van die winste. Hierdie rekeninge soek nie die aggressiewe doelwitte van Blackwave Australië $ 1 miljoen of Blackwave Monaco $ 1 miljoen. Die doel is om 'n bestendige opbrengs te voorsien vir veel groter bedrae geld al is dit 'n bietjie meer aggressief uit 'n bestuurde rekening oogpunt. Daarom is die posisie groottes hier sal laer wees teenoor die ander rekeninge as 'n persentasie van die algehele balans. Terwyl die strategie is baie in lyn met die ander rekeninge 'n veel laer risiko verwag word. As jy my wil 'n balans van $ 20K of hoër te bestuur kontak my via Skype of terugkeer e-pos adres van die nuusbrief vooruit en ons kan 'n MAM rekening oor die naweek. Dit is by verre veiliger vir beide jou en I. Jou geld bly in jou eie rekening naam op jou eie makelaar. Ons het toe jou rekening verbind met my via MAM. Baie Money Managers beheer soveel as 40% van enige winste wat jy maak. Ek besweer net 15% van slegs die winste! Dit is 'n redelik reguit vorentoe twee stap proses. Stap 1. As jy nie reeds een het wat jy nodig het 'n MT4 rekening met IC Markte. Klik op die banier hieronder om te begin.


No comments:

Post a Comment